Управління Репутацією
У 2014 році бельгійський бренд білизни La Perla став об'єктом звинувачень у тому, що їхні моделі виглядали занадто худими. Сервіс з віддаленого зберігання даних Dropbox того ж року став предметом критики з боку користувачів після призначення на відповідальну посаду колишнього держсекретаря США Кондолізи Райс. У 2013 році відшукано конину від фрікадельок ресторану IKEA, а дитячі піжами від фірми ZARA влітку 2014 року здавалися інтернет-спільноті занадто схожими на одяг євреїв у концентраційних таборах (полосатий матеріал, жовта зірка на серці, три ґудзики на одному плечі). Ці компанії об'єднує великий шкоду, завдану їхній репутації. Чи було можливо цього уникнути? При вправній роботі з аудиторією та репутацією бренду — так.
Негатив запам'ятовується сильніше
Британське агентство Bright Local підрахувало, що близько половини (40 %) споживачів формують свою думку про компанію на основі трьох-чотирьох відгуків з різних джерел.
Негатив привертає більше уваги і запам'ятовується яскравіше, і ось ви вже на другій сторінці результатів Google. Образливо, коли така ситуація — результат наполегливої роботи конкурентів або сніжний ком клієнтського настрою: не в дусі один, за ним інший, третій вже посоромиться хвалити і знайде недолік, навіть якщо його там не було.
Не хочете губити аудиторію — звертайтеся до фахівців. За пару місяців наші копірайтери, дизайнери, менеджери та програмісти виведуть із багна навіть великого бегемота.
Управління Репутацією
За 6 місяців ми очистимо весь негатив із ТОП-10 Google і видалимо токсичні посилання.
• SERM/Deindex
• Згадки
• Власні платформи
В чому вимірювати репутацію?
Ми створили систему, за якою ви можете визначити вартість своєї репутації. В двох словах: рахуємо, скільки людей бачать негативні згадки про вашу компанію (пости, твіти, відео і так далі), і які витрати ви понесете після цього. Доводиться працювати і за допомогою програм, і руками заради якісних даних. Результат виправдовує очікування: на руках лишаються факти і цифри, а не припущення і страхи.
Найкраща захист — напад
Якщо за результатами дослідження ми бачимо лише різкі впровадження негативу, то рекомендуємо клієнтам страхувати себе на майбутнє.
Щоб страхувати репутацію, доведеться створити якомога більше якісних платформ в мережі. Плюс у тому, що вони повністю вам підкоряються, в тотальному контролі ви вирішуєте, яка оцінка вам необхідна.
На таємницю у компанії, чия репутація в руках професіоналів, в ТОП 10 Google є як мінімум одна соціальна мережа, власний сайт і блог (незалежний або блог компанії).
Контент потрібен унікальний, залучайте користувачів до спілкування, давайте відгуки на коментарі, які з'являються під вашими записами. Особливо на негативні.
Не забувайте, що в кожній соціальній мережі свої закони, тому не варто просто копіювати текст і вставляти в усі групи. Кожна мережа — особлива аудиторія.
Ідея «на майбутнє» — власний сайт відгуків за вашою сферою. Трафік буде високий, власну репутацію ви контролюватимете легко. Це вимагає часу і сил, але і ефект тривалий.
Наша задача — показати, в чому ви кращі
Коли негатив в мережі накопичується, і ситуація виходить із-під контролю, приходимо ми. Копірайтери, журналісти та маркетологи створюють позитивний контент і розміщують його на всіх доступних ресурсах. Через якийсь час негатив «забивається» нашою інформацією і виходить із ТОПа, а вгору просуваються відгуки задоволених клієнтів, м'які новини про життя компанії та інші коментарі, що створюють правильний образ вашого бренда.
Ітого
Вам необхідне управління репутацією, якщо:
• клієнти не хочуть з вами співпрацювати, тому що "не довіряють"
• на форумах та інших платформах ви зустрічаєте коментарі з негативними відгуками про вашу компанію
• пошуковик відмовляється виводити ваш офіційний сайт в ТОП 10, а віддає перевагу відгукам і відео ваших незадоволених клієнтів
• постійні клієнти почали пропадати, потік покупців знизився, хоча раніше ви не відчували нестачі уваги