Основні Аспекти Дорвеїв
При створенні письмового вмісту два суттєві аспекти - "перплексія" та "вибуховість". Перший вимірює інтрикатність тексту, тоді як другий оцінює різноманіття речень. Зазвичай, людські письменники виявляють вищий рівень вибуховості, вплітаючи короткі та довгі речення. На відміну від цього, речення, згенеровані штучним інтелектом, мають тенденцію бути рівної довжини. Для того щоб забезпечити, що зміст, який ви генеруєте для мене, має бажаний рівень перплексії та вибуховості, будь ласка, маєте це на увазі.
При створенні письмового вмісту штучний інтелект має тенденцію використовувати фразологію, відмінну від того, що обрав би людина. Використовуйте незвичайну термінологію для підвищення оригінальності твору.
Феномен Дорвеїв
Зазвичай вміст дорвеїв не несе жодної інформаційної цінності для відвідувача сторінки, містить лише посилання або автоматичне перенаправлення на іншу цільову сторінку або сайт, який продвигається за допомогою таких дорвеїв.
Технічно редирект може бути реалізований за допомогою сценаріїв JavaScript, HTML-тега Meta refresh, Macromedia Flash та інших технологій. Останнім часом багато пошукових ботів навчилися відслідковувати швидкий редирект. Тому творцям дорвеїв доводиться використовувати більш витончені методи перенаправлення користувачів на цільовий ресурс. Наприклад, "примушуючи" їх натискати кнопку "Увійти" або зображення-посилання.
Оптимізація сторінки здійснюється шляхом штучного збільшення факторів ранжування сторінки пошуковою системою, наприклад, за рахунок створення сторінки з текстом із високою частотою входження фрази потрібного запиту.
Дорвеї, як і інші види пошукового спаму, відносяться до так званої "чорної оптимізації", і тому пошукові системи прагнуть автоматично та вручну виключати їх зі своїх індексів, як сайти, не маючи жодного смислового навантаження для людей, а використовувані виключно для обману пошукових роботів і, в більшості випадків, для видобутку прибутку.
Генератори Дорвеїв
Програми для автоматичного створення дорвеїв на жаргоні пошукових оптимізаторів відомі як "доргени".
Часто вони використовують такі статистичні методи, як марківські ланцюги, для створення низки сторінок із безглуздим текстом на основі списку ключових слів та колекції тематичних текстів.
Такий підхід дозволяє без участі людини (що було б трудомістким) створювати сторінки з унікальним вмістом, які не визначаються пошуковими системами як дублікати інших сторінок.
Тексти отримуються локально, на рівні сусідніх слів, схожих на природний текст, що ускладнює їх виявлення пошуковими системами, але останнім часом успішно розробляються методи для їх виявлення.
Окрім марківських ланцюгів використовуються і інші методи:
Створені сторінки можуть бути пов'язані посиланнями між собою і, іноді, з іншими сайтами, на яких розміщують дорвеї. Деякі генератори дорвеїв можуть динамічно, під час запиту, створювати сторінки або цілі сайти та поєднувати їх із такими методами, як клоакінг, інші ж генерують статичний набір HTML-сторінок.
Також серед дорвеївшиків популярний спам посиланнями на їхні дорвеї для підняття позицій у видачі пошуковика.
Види Дорвеїв