Вивчення Чорної Оптимізації як Сфери Бізнесу
Чорна оптимізація як бізнесовий аспект включає в себе наукові дослідження в галузі пошукових технологій та організацію виробництва веб-сайтів з використанням розроблених технологій з метою залучення відвідувачів з пошукових систем та подальшого показу реклами для цих відвідувачів. З одного боку, такі види бізнесу ставлять під загрозу існування пошукових систем із слабкими алгоритмами, з іншого боку, стимулюють пошукові системи до поліпшення якості пошуку.
Дорвеї: Інструмент Чорної Оптимізації
До чорної оптимізації відноситься використання дорвеїв - сторінок і ресурсів, створених (часто автоматично) спеціально для роботів пошукових систем. У теорії людина не повинна читати текст, розміщений на дорвеї, оскільки він представляє собою безглуздий набір ключових слів, які використовуються в можливих пошукових запитаннях. Зазвичай дорвеї спрямовані на привертання відвідувачів з пошукових систем, які використовують будь-які пошукові запитання. Такий підхід надає можливість дорвею потрапити в результати пошуку за конкурентними запитаннями, але, з іншого боку, не дозволяє дорвею існувати довго без санкцій від пошукової системи.
Клоакінг: Мистецтво Перехову
Ще одним способом чорної оптимізації є клоакінг: користувачу надається одна сторінка, зрозуміла, а пошуковому роботові - інша, оптимізована під певні запити. Схожий метод - негайна заміна тексту на сторінці одразу після індексації цієї сторінки пошуковою системою.
Інші Способи Чорної Оптимізації
До чорних методів SEO також можна віднести використання прихованого тексту на сторінках сайту. Для користувачів цей текст не видно, але пошукові роботи легко індексують його. Зазвичай в схованому тексті містяться ключові слова для надання "ваги" оптимізованій сторінці.
Іншим методом чорної оптимізації є "однопіксельні посилання". Використання графічних зображень-посилань розміром 1*1 піксель (фактично невидимих для відвідувача) також розглядається пошуковими системами як спроба обману і може призвести до бану сайту.
Також до чорної оптимізації відноситься розміщення на стороні дорвея програмного комплексу, який визначає роботів пошукових систем, маскуючись під людей з метою визначення клоакінга. Це може робитися як за евристичними алгоритмами, так і за фіксованими ознаками, а також методами статистичного аналізу.