Ми сертифікований партнер Google в сфері
розробки сайтів та інтернет-реклами

Біла Оптимізація SEO

Зовнішня біла оптимізація - це комплекс заходів, спрямованих на отримання якісних зовнішніх посилань на ваш сайт, які відповідають рекомендаціям пошукових систем. Це допомагає підвищити рейтинг вашого сайту в пошуковій видачі та збільшити його авторитетність та відвідуваність. Зовнішня біла оптимізація вимагає тривалого часу та професійного підходу, але гарантує стабільний та довготривалий результат.

Загальна Інформація
Природна оптимізація, вивчаючи поведінку споживачів, спрямована на досягнення максимального ефекту від веб-сайту: зростання цільової аудиторії, популярності серед користувачів Інтернету та рейтингу в пошукових системах. Природна оптимізація виключає будь-які "допінгові" методи, такі як розсилка спаму, "накручування" банерних показів та інші темні методи оптимізації.

Комплекс Заходів

  1. Постійне покращення видимості сайту для пошукових роботів.
  2. Постійне удосконалення зручності сайту для відвідувачів (юзабіліті).
  3. Постійний аналіз якості обробки заявок з сайту - так звана послуга "таємний покупець".
  4. Постійне удосконалення текстів на сайті - контенту для формування семантичного ядра.
  5. Постійний аналіз запитань, пов'язаних із продуктом, який рекламується.
  6. Постійний пошук сайтів з родинною тематикою для створення партнерських програм.

Переваги
Завдяки грамотній корекції контенту сайту, його налаштуванню під пошукові системи, поліпшенню навігації та постійному аналізу запитань користувачів - веб-сайт стає більш відвідуваним, цікавим та зручним для користувача. У природній оптимізації ключову роль відіграє розвиток функціональності ресурсу (збільшення складності системи) та комфорт користувачів (юзабіліті).

Способи Внутрішньої Білої Оптимізації

  1. Підбір та розміщення META-тегів в коді сайту: короткий опис. Це робиться з урахуванням слів та словосполучень, за якими сайт має з'являтися в пошукових системах. Сторінки сайту повинні мати зрозумілий URL - це зручно як для людей, так і для пошукових систем, які враховують тему сторінки.
  2. Навіть попри поширену думку, META-тег keywords не впливає на ранжування в пошукових системах вже тривалий час через зловживання ним веб-мастерами.
  3. Оптимізація текстів сайту, тобто забезпечення відповідності текстів META-тегам. Так, у тексті повинні зустрічатися слова, вказані в META-тегах, як ключові. Можливо також збільшення "ваги" слова в тексті за рахунок виділення його жирним шрифтом. Але важливо пам'ятати, що перевищення ключових слів у тексті може завдати шкоди. По-перше, текст може стати просто важким для читання. По-друге, пошукові системи можуть вважати це спамом.
  4. Немаловажною частиною внутрішньої оптимізації є оптимізація файлів robots.txt. Це дозволяє вказати пошуковим системам, які сторінки індексувати не потрібно, вказати правильну адресу (з www або без), а також об'єднати дзеркальні сторінки.

Способи Зовнішньої Білої Оптимізації

  1. Додавання сайту в бази пошукових систем. Це свого роду "підказка" пошуковим роботам перевірити та додати відповідний сайт з подальшим включенням його в результати пошуку.
  2. Реєстрація сайту в авторитетних каталогах сайтів (DMOZ,Каталог).
  3. Розміщення прес-релізів в Інтернеті з посиланням на рекламований сайт.

Читать - полезно, а крутить - прибыльно!

Заказывай SEO-Labs

Добавить комментарий:

Понравился материал? Расскажи друзьям!

Хочеш в ТОП 3? Лінь розбиратися?

Готовий платити:
8500грн
45000грн
На верх