Ми сертифікований партнер Google в сфері
розробки сайтів та інтернет-реклами

8 сигналів EAT, які потрібно додати на ваш веб-сайт

 

Експертиза, авторитет і надійність (EAT) часто згадується як важлива річ в алгоритмі Google, спосіб для браузера визначити, чи заслуговує на довіру веб-сайт.

 

Ми вирішили поговорити про те, що ви можете зробити, якщо вважаєте, що Гугл використовує метрики EAT у своєму алгоритмі, або якщо бажаєте захистити веб-сайт в майбутньому. Ось вісім сигналів EAT, які ви можете додати на свій сайт:

  • біографія автора;
  • дата статті;
  • посилання;
  • сторінки політики;
  • ділові реквізити;
  • контент користувача;
  • HTTPS;
  • зовнішні сигнали.

 

Біографія автора

Один із найпоширеніших способів надати авторитет вашому контенту – доручити його написанню експертам. Рекомендується розкривати інформацію про ваших авторі на сторінці статті, а не про те, щоб контент був написаний брендом чи співробітником. А потім зв'язати ім'я автора зі сторінкою його біографії в іншому місці на веб-сайті.

Сторінка автора - це місце, де ви надаєте серйозності імені. Тому чим більше інформації ви додасте, тим краще. В даний час у SEO-спільноті прийнято розглядати ці сторінки як мікросайти, включаючи різні засоби масової інформації та посилання. Зазвичай у біографію автора слід включати:

  • Фото
  • Ім'я
  • Посаду
  • Опис
  • Профілі у соціальних мережах
  • Досвід (роки роботи, опубліковані роботи, проекти тощо).
  • Інші статті, опубліковані на вашому сайті

Якщо ви хочете піти далі, ви можете доповнити інформацію про автора структурованими даними просто, щоб переконатися, що Google може правильно знайти і ідентифікувати інформацію про автора. У цьому випадку будуть задіяні два типи структурованих даних: схема статті та схема людини.

Схема статті використовуватиметься на сторінці статті, щоб виділити ім'я автора, а також деякі інші відомості про статтю. Ви можете додати його на сторінки зі статтями вручну, за допомогою плагіна або помічника з розмітки структурованих даних Google.

Використовуючи приклад Markup Helper, вам потрібно буде вибрати тип схеми і відправити URL.

Потім ви потрапляєте на оброблену сторінку, де можете виділити різні фрагменти даних і вибрати їх з меню.

 

Після того, як ви закінчите розмітку, ви можете скопіювати фрагмент HTMLз помічника та додати його на сторінку свого веб-сайту.

Тепер для сторінки біографії автора ми маємо схему людини , яка дозволяє помітити всі види особистих даних. В основному все, що ми перерахували вище: фотографії, описи, посилання і т.д. Зверніть особливу увагу на властивість sameAs - ви можете використовувати його, щоб позначити посилання на інші профілі вашого автора, що допоможе Google визначити його як особистість.

В даний час в помічнику розмітки немає схеми людей, тому її можна додати тільки вручну або за допомогою спеціального модуля, що підключається. Якщо ваш сайт побудований на WordPress або на будь-якій іншій платформі CMS, то гарантовано буде безліч плагінів, які зроблять розмітку одним натисканням кнопки.

 

Дата статті

 

Google неодноразово заявляв, що дата публікації та актуальність статті загалом не є факторами ранжирування. У спільноті SEO було проведено безліч експериментів, які намагаються довести або спростувати ці твердження, або змінюючи дати всіх статей на веб-сайті, або повністю видаляючи їх.

Ми не знаємо напевно, чи це поширюється на статті, які не стосуються новин, але очевидно, що Google вважає, що дати впливають на довіру до вашого контенту в цілому. І в інтересах повної прозорості найкраще включати дати публікації статті та останнього оновлення статті.

Як і у випадку з автором, ви можете використати схему статті, щоб виділити дату публікації.

 

Посилання

 

Спільнота SEO націлена на здобуття авторитету за допомогою зворотних посилань – отримання на вашу сторінку з інших сторінок. Ви дійсно можете отримати певний авторитет, зв'язавшись з іншими надійними джерелами інформації у своїй галузі.

Власники веб-сайтів часто не наважуються давати посилання на інші веб-ресурси, тому що вони бояться втратити трафік та витратити зайвий обсяг посилань. Це не так. Якщо це новий сайт, переваги зв'язку з іншими авторитетними сайтами набагато переважають ризики проливання невеликої кількості посилань.

Деякі способи включення посилань на сторінки:

  • Кредити зображень;
  • Цитати галузевих експертів;
  • Правильно закріплені посилання у тексті;
  • Виділені довідкові блоки наприкінці сторінки.

Довідкові блоки особливо мало використовуються у звичайних статтях. Це марна витрата, тому що вони відповідають всім критеріям ідеального SEO-пристрою - розділ чітко названий в Googl. Кожне джерело належним докладно описано, і все це виглядає занадто нудним для реальних читачів.

 

Сторінки політики

 

Наявність легкодоступних сторінок політики та обслуговування клієнтів має велике значення для підвищення надійності та зручності використання веб-сайту. Зокрема, оцінювачам якості надано спеціальну вказівку шукати ці сторінки, щоб встановити надійність ресурсу.

З цією метою ми рекомендуємо створювати спеціальні сторінки для всіх типів політик, що стосуються сайту, а потім розміщувати на них посилання нижнього колонтитулу.

 

Як видно з наведеного прикладу, у вас немає обмежень на кількість політик, особливо якщо ви запускаєте кілька рекламних акцій та програм утримання клієнтів.

 

Ділові реквізити

 

Подібно до попереднього пункту, ще одним сигналом прозорості є розкриття інформації про саму компанію. Коли ви надаєте товари, послуги, поради чи навіть просто інформацію, користувачі хотіли б бачити, хто стоїть за сайтом. Прозорість щодо володіння веб-сайтом – сильний сигнал EAT.

Ось деякі зі сторінок, які можуть допомогти вам створити відчуття прозорості:

  • Про компанію (бачення, місія, історія, конкурентні переваги);
  • Команда спеціалістів;
  • Офіс;
  • Контактна інформація.

Ці чотири дають почуття безпеки людям, які використовують ваш сайт.

Якщо ви хочете, щоб Google розпізнав вашу спробу прозорості, ви можете використовувати структуровані дані для позначення бізнес-інформації, що розкривається на вашому веб-сайті. Всі інструменти однакові: деякі платформи CMS позначають інформацію про вашу компанію автоматично, або ви можете використовувати плагін, додати теги вручну або за допомогою помічника з розмітки.

Виберіть Local Business як тип розмітки та введіть свою URL-адресу. Як тільки інструмент відобразить вашу сторінку, виділіть різні деталі бізнесу і розкажіть, що вони являють собою.

Після додавання тегів скопіюйте розмітку з інструмента до розділу заголовка своєї сторінки.

 

Контент користувача

 

Наявність контенту користувача на сайті - відмінний спосіб продемонструвати, що ваш ресурс приваблює реальних користувачів і залучає їх достатньо, щоб залишати коментарі та відгуки. Так що з точки зору EAT, можливо, варто дозволити відвідувачам залишати коментарі, огляди, питання та інші типи контенту користувача на вашому веб-сайті.

З іншого боку, контент користувача є шлюзом для спаму, і Google може фактично оштрафувати ваш сайт за недоглянутий розділ коментарів. Обов'язково вживіть заходів проти спаму, наприклад, вимагайте вхід в систему або перевірку.

HTTPS.

Один із тих сигналів, який безперечно важливий для Google. Останнім часом HTTPS став одним із факторів, що впливають на якість сторінки, поряд з Core Web Vitals, зручністю для мобільних пристроїв та міжсторінковими оголошеннями.

Якщо на вашому веб-сайті ще не включений HTTPS, зверніться до свого хостинг-провайдера - більшість з них мають безкоштовний SSL. В іншому випадку ви можете отримати сертифікат SSL від Let's Encrypt, хоча його необхідно оновлювати кожні шість місяців.

 

Зовнішні сигнали

 

Якість та розмір вашого профілю зворотних посилань – це єдині сигнали EAT, які Google може виміряти алгоритмічно. Хоча збільшення розміру вашого профілю зворотних посилань – це дуже довгострокове зобов'язання, якість можна покращити відносно швидко.

Одна річ, яку ви можете зробити, це перевірити свій існуючий профіль зворотних посилань на наявність посилань, що надходять зі спамових сторінок або веб-сайтів. Якщо ви використовуєте SEO SpyGlass, ви можете перейти на вкладку «Ризик штрафу» і відсортувати список.

 

Якщо у вас є посилання, які надходять з веб-сайтів, що містять спам, ви можете зв'язатися з веб-майстрами цих ресурсів, щоб видалити їх, або ви можете додати їх до файлу відхилення. Потім завантажити файл і відправити його в інструмент відхилення Google. Інструмент відхилення – це ваш спосіб попросити Google ігнорувати ці зворотні посилання.

Якщо ви готові збільшити свій профіль зворотних посилань, найкращий спосіб розпочати – скоротити розрив між вами та вашими конкурентами. Ті з вас, хто використовує SEO SpyGlass, можуть перейти в розділ "Порівняння доменів"> "Перетинання посилань" і вказати кількох своїх прямих конкурентів. Інструмент порівняє ваші профілі зворотних посилань та знайде ті сайти, які посилаються на ваших конкурентів, але ще не посилаються на вас.

Портали, які посилаються на двох або більше ваших конкурентів, є найкращими перспективами для побудови посилань. Такі сайти, ймовірно, працюватимуть на вашому ринку і явно відкриті для партнерства за зворотними посиланнями.

 

Лістинг GMB

 

Google My Business тепер є найкращим бізнес-довідником. Вказує якість вашого профілю GMB, кількість відгуків та середній рейтинг, враховуються під час ранжування на картах Google.

Найкращі списки GMB мають найбільшу кількість відгуків та ліпші оцінки

 

Профіль GMB також є одним із тих місць, які перевіряють оцінювачі при оцінці вашого статусу EAT. Отже, щонайменше, що ви можете зробити, - це повністю заповнити свій профіль: опис, логотип, високоякісні зображення, посилання, продукти і т.д. Наступним кроком буде робота з рецензентами - дайте відповідь на позитивні відгуки. Спробуйте вирішити проблему негативних рецензентів і спонукайте вашу клієнтську базу зайти в Google і фактично залишити відгук.

 

Звичайно, демонстрація EAT йде набагато глибше, ніж створення кількох додаткових сторінок на вашому сайті. По-перше, сам контент має бути якісним, перш ніж виникне навіть питання про його достовірність. Так що порада тут в основному для тих, хто має якісний та досвідчений контент і має повідомити його у Google.

Перекладено з сайту - https://www.link-assistant.com/news/eat-signals-to-display-on-your-website.html

 

Читать - полезно, а крутить - прибыльно!

Заказывай SEO-Labs

Добавить комментарий:

Понравился материал? Расскажи друзьям!

Хочеш в ТОП 3? Лінь розбиратися?

Готовий платити:
8500грн
45000грн
На верх